niedziela, 2 grudnia 2012

Fotografia na szalu filcowym?

A czemuż by nie!:)))Kiedy zobaczyłam ten kawałek materiału pomyślałam o tunice ,ale ponieważ czas mnie bardzo nagli  postanowiłam wykorzystać go do prostszej formy czyli szala.A co wyszło ,popatrzcie sami :)
Zapraszam na spacer tętniącą życiem ulicę NY lub Chicago czego nie jestem pewna .Może ktoś rozpozna?
Ostatnie podpowiedzi wskazują na  NY Times Square :) 







































Pozdrawiam ciepło i z serca dziękuję za Wasze odwiedziny oraz komentarze które dodają mi dobrej i twórczej energii :)




20 komentarzy:

  1. Świetny, graficzny szal :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię grafikę ale tych nadających się do filcowania jest jak na lekarstwo,dziękuję i pozdrawiam bardzo serdecznie:)

      Usuń
  2. Jesteś NIESAMOWITA ... odjęło mi mowę, dostałam wytrzeszczu ... szal jest GENIALNY !!! przyciąga/przyciągnie każde spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Incognito aż się zarumieniłam czytając Twoje słowa i chyba także mi mowę odjęło :)))rzeczywiście jest on dość oryginalny ,dziękuję Ci ślicznie i pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  3. rewelacyjnie wygląda!!!!świetny pomysł..:)
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szal fantastyczny. Bardzo orginalny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko ,cieszę się że się podoba, pozdrawiam bardzo serdecznie:)

      Usuń
  5. BARDZO DOBRE MASZ POMYSŁY. SZAL PIĘKNY!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłów mam pełną głowę tylko gorzej z ich realizacją:))),cieszę się że szal przypadł Ci do gustu ,pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  6. Niesamowite. Cóż bym dała za tą tkaninę...
    Super to zastosowałaś.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz trafiłam na coś w tym stylu i został mi już tylko malutki skrawek jeszcze na "coś"małego .Trzeba być jednak dobrej myśli i rozglądać się ,może szczęście dopisze:)dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  7. Świetny pomysł! Jestem pod wrażeniem! Detale wyglądają jak spowite we mgle! K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe i oryginalne zestawienie, a że zimno się robi to miło się będzie otulić ulicami NY:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się z dziewczynami szal robi powalające wrażenie, efekt mgły obłędny!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. no to ja już w zasadzie mogę się podpisać obiema rękami pod tym, co tu napisane. Mglisty klimat ostatnich dni oddałaś na tym szalu. A materiał wyjątkowo oryginalny i w połączeniu z wełną dał rzeczywiście niesamowity efekt. widzę, że nie ustajesz w poszukiwaniach i eksperymentach:)
    Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kawałek jedwabiu i świetnie się skomponował z szalem. Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobre dobre! Jeszcze czegos podobnego nie widzialam:). Bardzo fajny pomysl i ekstra efekt,gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  13. Kawałek jedwabiu rewelacja i niezły efekt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja! Szal niezwykle (!) oryginalny i taki ma fajny klimacik. Bardzo się podoba, bardzo!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.Miłego dnia:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...